Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Få följare

Av edfi - 5 januari 2014 11:50

Eftersom den här bloggen har så få följare, undrar jag, vad ska bli bättre?

Skriv din åsikt i kommentarsfältet nedan. (För att skriva en kommentar behövs ingen e-post/konto på bloggplatsen.se, vem som helst kan skriva en kommentar.)


Som högst har den här bloggen haft 10 personer som tittat på sidan på en dag, på senare tid har den haft mellan 3-1. Att det har sjunkit så mycket beror nog mest på att jag under några månader var väldigt oaktiv.

Jag vill gärna veta mer om vad ni vill ha publicerade, så att det ni vill veta finns. Vissa saker tar lång tid att göra, mest på grund av att det kan vara svårt, därför publiceras inte allt.

 
 
Izze

Izze

13 januari 2014 18:33

Kanske göra lite kortare inlägg så att sega hjärnor (typ min) orkar läsa? :)

http://TheTwoMushrooms.Bloggplatsen.se

edfi

13 januari 2014 18:52

Hej. Vilka inlägg var det som var så långa?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edfi - 23 juni 2014 12:52

  > > Sidan Flyttar > >                            "WizardWeb.blogg.se"                                                                                                             Klicka!             Ska försöka ...

Av edfi - 6 januari 2014 14:09

Jag har tänkt att göra lite nytt pyssel. Några av sakerna jag funderat på att göra är: Den gyllene kvicken. Deluminator (Dumbledores "släckare"/"ljustagare"/"tändare"). Lysande trollstav/Lumostrollstav. Marodörkartan. Tidvändare. Elevhemsmös...

Av edfi - 30 december 2013 23:29

  I samband med de sista filmerna skapade J.K. Rowling sidan Pottermore. Pottermore är en sida för alla HP-fans där man skapar ett gratis konto, handlar i affärer i Diagongränden, duellerar och gör trolldrycker. Man blir sorterad i något av de fy...

Av edfi - 29 december 2013 10:07

Här kan ni ställa frågor angående böckerna och filmerna. Allt går inte att svara på, eftersom jag inte har skrivit böckerna eller medverkat i filmerna, men förhoppningsvis kan jag svara på en del. Skriv din fråga i kommentarsfältet. ...

Av edfi - 28 december 2013 17:36

Innan 2014 kommer ingenting annat än info läggas ut.  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

.:*:.:*:. Omröstning .:*:.:*:.

Vad vill ni ha mer av?
 Pyssel
 Fakta
 Tester
 Bilder
 Omröstningar
 Frågeställningar

.:*:.:*:. Kalender .:*:.:*:.

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

.:*:.:*:. Sökruta: .:*:.:*:.

- Senaste inläggen -

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RRS

Pergamentrullen


Ovido - Quiz & Flashcards