Direktlänk till inlägg 7 april 2013

Ny blogg! (Vad tycker du om bloggen?)

Av edfi - 7 april 2013 18:08

Nu ska jag återigen försöka att skapa en aktiv blogg. Jag ska göra ett nytt försök att försöka skriva ganska så ofta. Den här bloggen kommer att handla mycket om Harry Potter, men också om lite andra saker.       

Det här inlägget är kan användas som ett "Tyck om bloggen"-kommentarsfält. Skriv era önskemål/tankar/något annat som ni tycker om bloggen i en kommentar här!


Fakta:

* På bloggen kommer olika inlägg som handlar både om Harry Potter och andra saker att dyka upp.

* Man kan ställa olika frågor om man vill, om det är något i Harry Potter filmerna eller böckerna som man undrar över. ''Vad är Quidditch?'', ''Hur fick Lucius Malfoy tag i Tom Dolders (Riddle) dagbok?'', ''Hur kunde Voldemort hitta Lily och James Potters hus?'', ''Hur gick det till när Tom Dolder (Riddle) började att bli Voldemort?'' eller om det är något annat du vill fråga!

* Det kommer även att finnas frågor som publiceras då och då som jag själv, eller bloggläsarna har skrivit.

* Det kan även hända att jag lägger upp Youtube-klipp på olika saker som kanske recept på Bertie Botts bönor i alla smaker, honungsöl, hur man gör en egen trollstav, hur man gör ett trollstavsfodral eller kanske en kartong till Bertie Botts bönor i alla smaker!

Med mera!   

.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.:*:.


/EdFi

 
 
Sindra

Sindra

18 april 2013 17:05

Omg! Finally, en blogg med Harry Potter! <3

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Msz

Msz

23 april 2013 21:19

Haha detta var den bästa bloggen på länge för ett Harry Potter fan som jag är :)

http://Msz.bloggplatsen.se

edfi

24 april 2013 19:12

Åh, vad kul! Snart laddas bilder och beskrivning av hur man gör Bertie Bott's bönor i alla smaker-asken. Dessutom läggs bilderna till trollstavsbeskrivningen upp också! :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edfi - 23 juni 2014 12:52

  > > Sidan Flyttar > >                            "WizardWeb.blogg.se"                                                                                                             Klicka!             Ska försöka ...

Av edfi - 6 januari 2014 14:09

Jag har tänkt att göra lite nytt pyssel. Några av sakerna jag funderat på att göra är: Den gyllene kvicken. Deluminator (Dumbledores "släckare"/"ljustagare"/"tändare"). Lysande trollstav/Lumostrollstav. Marodörkartan. Tidvändare. Elevhemsmös...

Av edfi - 5 januari 2014 11:50

Eftersom den här bloggen har så få följare, undrar jag, vad ska bli bättre? Skriv din åsikt i kommentarsfältet nedan. (För att skriva en kommentar behövs ingen e-post/konto på bloggplatsen.se, vem som helst kan skriva en kommentar.)   Som högst...

Av edfi - 30 december 2013 23:29

  I samband med de sista filmerna skapade J.K. Rowling sidan Pottermore. Pottermore är en sida för alla HP-fans där man skapar ett gratis konto, handlar i affärer i Diagongränden, duellerar och gör trolldrycker. Man blir sorterad i något av de fy...

Av edfi - 29 december 2013 10:07

Här kan ni ställa frågor angående böckerna och filmerna. Allt går inte att svara på, eftersom jag inte har skrivit böckerna eller medverkat i filmerna, men förhoppningsvis kan jag svara på en del. Skriv din fråga i kommentarsfältet. ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

.:*:.:*:. Omröstning .:*:.:*:.

Vad vill ni ha mer av?
 Pyssel
 Fakta
 Tester
 Bilder
 Omröstningar
 Frågeställningar

.:*:.:*:. Kalender .:*:.:*:.

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

.:*:.:*:. Sökruta: .:*:.:*:.

- Senaste inläggen -

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RRS

Pergamentrullen


Ovido - Quiz & Flashcards