Alla inlägg under januari 2014

Av edfi - 6 januari 2014 14:09

Jag har tänkt att göra lite nytt pyssel. Några av sakerna jag funderat på att göra är:

  • Den gyllene kvicken.
  • Deluminator (Dumbledores "släckare"/"ljustagare"/"tändare").
  • Lysande trollstav/Lumostrollstav.
  • Marodörkartan.
  • Tidvändare.
  • Elevhemsmössa.
  • Elevhemshalsduk.
  • Elevhemsslips.
  • Hogwarts antagningsbrev.
  • Kvast.
  • Ägget från Turneringen i Magisk Trekamp.
  • Kristall-/glasflaskor.
  • Spectrespecs (Luna Lovegoods "glasögon")
  • Galleoner, siklar och knutingar.
  • Karaktärers trollstavar, t.ex Voldemorts stav och fläderstaven.
  • Skele-gro-flaska.
  • Trollstavsask.
  • Bertie Bott's bönor i alla smaker-ask.

Finns det något pyssel som lockar lite extra? Skriv då jättegärna vilket!

Av edfi - 5 januari 2014 11:50

Eftersom den här bloggen har så få följare, undrar jag, vad ska bli bättre?

Skriv din åsikt i kommentarsfältet nedan. (För att skriva en kommentar behövs ingen e-post/konto på bloggplatsen.se, vem som helst kan skriva en kommentar.)


Som högst har den här bloggen haft 10 personer som tittat på sidan på en dag, på senare tid har den haft mellan 3-1. Att det har sjunkit så mycket beror nog mest på att jag under några månader var väldigt oaktiv.

Jag vill gärna veta mer om vad ni vill ha publicerade, så att det ni vill veta finns. Vissa saker tar lång tid att göra, mest på grund av att det kan vara svårt, därför publiceras inte allt.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

.:*:.:*:. Omröstning .:*:.:*:.

Vad vill ni ha mer av?
 Pyssel
 Fakta
 Tester
 Bilder
 Omröstningar
 Frågeställningar

.:*:.:*:. Kalender .:*:.:*:.

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

.:*:.:*:. Sökruta: .:*:.:*:.

- Senaste inläggen -

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RRS

Pergamentrullen


Ovido - Quiz & Flashcards